Kurs grafiki komputerowej w Krakowie

Zapisz się na kurs grafiki komputerowej. W pół roku zwiększysz swoją konkurencyjność na rynku pracy oraz zdobędziesz praktyczne umiejętności niezbędne do pracy na stanowisku Junior Graphic Designer w agencji reklamowej lub studiu brandingowym.

Podczas kursu nauczysz się tworzyć grafiki zarówno na potrzeby druku, jak i www. Poznasz programy z pakietu Adobe: Photoshop, InDesign, Illustrator oraz After Effects. Nauczysz się projektować identyfikację wizualną, a także tworzyć animacje. Pod okiem profesjonalistów doświadczysz aspektów codziennej pracy w agencji reklamowej oraz studiu brandingowej.

Opiekunem merytorycznym kursu jest Miłosz Poprawski, designer z dziesięcioletnim doświadczeniem, pracował m.in. w agencji komunikacji biznesowej Nutricon, studiu brandingowym balsamstudio oraz agencji VML. Opowiadał za całokształt procesu kreatywnego oraz graficzną realizację projektów o różnorodnym charakterze: od wizerunków marki poprzez projekty budujące cyfrową obecność (takie, jak: video, prezentacje marketingowe, czy strony internetowe) aż po DTP. W swoich realizacjach dąży do zrozumienia potrzeb klienta i ich urzeczywistnienia – nie zawsze w sposób dosłowny, zawsze jednak – niestandardowo i z lekkim pazurem.  Dwa z jego projektów otrzymały pierwszą nagrodę w konkursie Nutra Awards – Greenleaf Medical  za Appethyl (2013) i NattoPharma za MenaQ7 (2015).

Wśród prowadzących warsztaty są m.in.: Miłosz Poprawski, Miłosz Klimek – VORM http://miloszklimek.com/, Barbara Bazentkieiwcz CEO incetpionagency. – http://www.inceptionagency.com/ oraz Dawid Żądło.

Szczegółowe informacje o kursie:

Start: październik/listopad 2017, zakończenie: luty/marzec 2018 – 120 godzin lekcyjnych.

Tryb zajęć: wieczorowy, 2 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne, wtorek i czwartek 19.00 – 21.30

Maksymalna ilość osób w grupie: 10

Cena: 4800 zł (możliwość płatności w ratach po 850 zł przez 6 miesięcy)

Program warsztatów

  • Jak pracować z interfejsem programu, panelami, oknami dokumentu
  • Preferencje i przestrzenie robocze
  • Jak używać Bridge i MiniBridge
  • Co mówi teoria grafiki komputerowej
  • Jak zmieniać rozmiar dokumentu, druku i płótna
  • Jak kadrować, prostować i transformować dokumenty
  • Jak dokonywać korekcje tonalne i barwne oraz wykonywać tonowanie HDR’owe
  • Jak używać moduł Camera RAW, przeprowadzać korekcje, kadrować, balansować biel
  • Jak działa korekcja barwna, odszumianie, wyostrzanie w Camera RAW
  • Jak pracować z warstwami, stylami warstw i trybami krycia
  • Jak tworzyć zaznaczenia, jak używać lasso, color range, refine edge
  • Jak używać quick selection i magic wand
  • Jak używać maski warstw, maskowania i maski przycięcia
  • Jak używać kroplomierze i korekcję balansu bieli
  • Jak pracować z pędzlami, bristle brush’ami, pędzlami erodowalnymi i aerografami
  • Jak retuszować plamki, jak pracować z healing brush, content aware fill, content aware
    patch i content aware move
  • Jak wyostrzać i rozmywać zdjęcia
  • Jak pracować z galerią rozmycia: iris blur, field blur i tilt-shift
  • Jak korygować deformacje obiektywu szerokokątnego
  • Jak tworzyć tekst liniowy i blokowy
  • Jak tworzyć ścieżki i kształty wektorowe
  • Jak obrabiać i montować materiał wideo
  • Jak tworzyć panoramy i ekspozycje HDR
  • Jak importować dokumenty wektorowe
  • Jak dokonywać próby koloru i drukować
  • Co i gdzie znajduje się w interfejsie programu
  • Jakie skróty stosować by szybko poruszać się po dokumencie
  • Jak tworzyć podstawowe kształty
  • Jak działają ścieżki wektorowe i krzywe beziera
  • Jak zarządzać wieloma arkuszami dokumentu
  • Jak zaznaczać obiekty, ich fragmenty i pracować w trybie izolacji
  • Jak zarządzać obiektami dzięki grupom i warstwom
  • Jak sprawnie klonować obiekty i je wyrównywać
  • Jak pracować z najważniejszym narzędziem – piórem
  • Jak skalować, obracać i deformować obiekty
  • Jak tworzyć kształty przejściowe i budować skomplikowane obiekty
  • Jak wypełniać i obrysowywać obiekty
  • Jak pracować z kolorem i tworzyć linie przerywane
  • Jak dodawać wielokrotne obrysy i wypełnienia
  • Jak tworzyć obrysy o zmiennej grubości
  • Jak tworzyć gradienty i wzorki
  • Jak sterować przezroczystością obiektów, wypełnień i obrysów
  • Jak pracować z trybami krycia
  • Jak dodawać żywe efekty
  • Jak tworzyć napisy i je deformować
  • Jak tworzyć bloki tekstu i sterować jego przepływem
  • Jak wymuszać opływanie tekstu dookoła grafik
  • Jak importować obrazy rastrowe i podkłady
  • Jak eksportować do PDF do druku, Photoshopa, JPG i TIFF
  • Jak drukować z Illustratora
  • Co i gdzie znajduje się w interfejsie programu
  • Jakie skróty stosować by szybko poruszać się po dokumencie
  • Jak zarządzać stronami w dokumencie
  • Jak stosować miarki, siatki konstrukcyjne, siatkę linii bazowej i tworzenie linii
    kolumnowych oraz pomocniczych
  • Jak stosować spady, slugi, marginesy i kolumny
  • Jak dodawać stałe elementy dzięki stronom wzorcowym (masterom)
  • Jak wyrównywać oraz dystrybuować obiekty
  • Jak zarządzać obiektami dzięki grupom i warstwom
  • Jak importować tekst i go edytować
  • Jak kontrolować przepływ artykułu w ramach
  • Jak tworzyć style znaku i zmieniać font, wielkość fontu, interlinię, kerning, tracking i glify
  • Jak wyrównywać i justować tekst
  • Jak tworzyć style paragrafu
  • Jak tworzyć listy
  • Jak sprawdzać pisownię, dzielić wyrazy i wyszukiwać frazy
  • Jak skalować, obracać i deformować ilustracje oraz ich ramy
  • Jak wypełniać i obrysowywać obiekty
  • Jak pracować z kolorem i tworzyć próbki kolorów procesowych i spotów
  • Jak tworzyć bloki tekstu i sterować jego przepływem
  • Jak wymuszać opływanie tekstu dookoła ilustracji i jak nim sterować
  • Jak importować i zarządzać ilustracjami
  • Jak zaokrąglać narożniki ilustracji
  • Jak tworzyć statyczne i dynamiczne podpisy
  • Jak tworzyć hiperłącza i interaktywne formularze
  • Jak dodawać wideo do dokumentów
  • Jak eksportować dokument do interaktywnego PDF
  • Jak tworzyć płynne i alternatywne layouty
  • Jak korzystać z narzędzi content collector i placer
  • Jak przeprowadzać próbę koloru i audyt dokumentu
  • Jak tworzyć paczkę drukarską
  • Jak drukować z InDesigna
  • Jak korzystać z plików?
  • Omówienie interfejsu
  • Ustawienia programu
  • Terminologia
  • Praca w After Effects
  • Tworzenie pierwszego projektu
  • Importowanie materiałów
  • Importowanie plików .PSD
  • Importowanie plików .ai
  • Organizowanie projektu
  • Budowanie kompozycji z warstw
  • Operacje na warstwach
  • Tworzenie pierwszego projektu
  • Importowanie
  • Budowanie kompozycji z warstw
  • Klatki kluczowe
  • Dodawanie tekstu
  • Dodawanie kształtów
  • Kolejka renderowania
  • Zrozumienie kompozycji
  • Tworzenie nowej kompozycji
  • Dodawanie plików .PSD do kompozycji
  • Dodawanie plików .AI do kompozycji
  • Okno podglądu
  • Snapping
  • Prekompozycja
  • Budowanie kompozycji z warstw
  • Warstwy w programie After Effects
  • Warstwa z tekstem
  • Praca z warstwą tekstową
  • Animacja. Wstęp.
  • Klatki kluczowe
  • Hierarchia warstw
  • Ścieżka ruchu
  • Animacja tekstu i kształtów
  • Eksport i rendering
Zapisz się na kurs

Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej?

Napisz lub zadzwoń. Chętnie Ci pomożemy!

kontakt@szkolaretuszu.pl

794 401 447