marketing internetowy

  • Grudzień 1, 2018
  • 10:00 to 18:00
  • Warszawa

na warsztatach

  • Dowiesz się, jak skutecznie prowadzić profile w social media.
  • Nauczysz się tworzyć treści, które przyciągną uwagę Twoich odbiorców.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku (Power Editor, dark posts, remarketing) oraz Google Adwords.
  • Odkryjesz potencjał LinkedIna w pracy w branży fotograficznej.
  • Będziesz wiedzieć, jak dbać o swój wizerunek w Internecie.
program warsztatów

PROGRAM SZKOLENIA

1. Dobra strona www:

  • funkcjonalność strony internetowej,
  • audyt strony czyli o czym nie wolno zapomnieć? (ćwiczenia na własnych stronach),

2. FACEBOOK

Facebook – wprowadzenie

  • kim jest polski użytkownik Facebooka?
  • jak pozyskiwać wiedzę o potencjalnych klientach z Facebooka?
  • dlaczego warto prowadzić fanpage’a?

Facebook – strategia działania

  • jak wyznaczać cele?
  • jak zwiększać zasięg organiczny?

Facebook – content marketing

  • jak i jakie treści należy tworzyć?
  • czym jest dobry content marketing na Facebooku?
  • najbardziej angażujące formaty na Facebooku
  • narzędzia wspomagające tworzenie contentu

Facebook – analityka

  • statystyki stron

Facebook – reklama

  • menedżer reklam – podstawowa konfiguracja
  • skuteczne kampanie reklamowe
  • pixel facebooka i remarketing

3. INSTAGRAM

  • ogólna charakterystyka serwisu
  • content marketing na instagramie
  • reklama na instagramie

4. LinkedIn

  • ogólna charakterystyka serwisu
  • content marketing na LinkedIn
  • dostępne opcje reklamowe
dodatkowe informacje
  • warsztaty odbywają się stacjonarnie w Warszawie (Studio Huśtawka, ul. Taśmowa 1)
  • cena warsztatów: 450 zł
  • na warsztaty stacjonarne zabierz laptopa
  • Warsztaty mają charakter praktyczny. Będziemy pracować nad przygotowaniem strategii marketingowej dla swojej marki.
  • Każdy uczestnik warsztatów otrzyma gratis godzinę konsultacji online, podczas której może omówić z prowadzącym swoją obecność w Internecie.
  • zapisy na warsztaty poprzez formularz
prowadzący warsztaty

Łukasz Drywa

Z wykształcenia historyk, 8 lat w dziennikarstwie, od 10 lat marketingowiec. Pracował dla firm z branż m.in. wydawniczej, ochrony środowiska, finansowej, zdrowia i urody i fitness. Na codzień doradza klientem w tworzeniu strategii marketingowej i pomaga w jej wdrażaniu. Wie, jakie narzędzia marketingowe wykorzystać, by zdobywać lojalnych klientów. Jego idolem jest Gary Vaynerchuk. Fan Harrego Pottera.

zapisz się na warsztaty



Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o szkoleniach i nowościach w Szkole Retuszu

jak możemy Ci pomóc?

Jeśli masz pytania związane z warsztatami, skontaktuj się z nami!